O Nas
Barbara Słowik - fizjoterapeuta, dyplomowany terapeuta SI. Wybierając profil kształcenia, kierowałam się wielką chęcią pomocy drugiemu człowiekowi. Już w liceum angażowałam się w działalność różnych grup, które pomagały dzieciom w potrzebie. Przez całe studia wiedziałam, że moje przyszłe życie zawodowe chce związać z pracą z dziećmi. Przez 2,5 roku pracowałam z dziećmi niepełnosprawnymi w ośrodku rehabilitacyjnym. Praktyka, jaką tam zdobyłam pozwoliła mi odkryć wiele ograniczeń rehabilitacji tradycyjnej. Terapią były obejmowane mięśnie i stawy, a nie cały człowiek.
Terapeutą Integracji Sensorycznej jestem od czerwca 2011 roku. Terapia ta łączy ze sobą rehabilitację, pedagogikę i psychologię, obejmuje więc całą istotę ludzką. Zajęcia są zajęciami głównie ruchowymi, z elementami stymulacji poszczególnych zmysłów, jakich potrzebuje dane dziecko. Terapia opiera się na zabawie, więc dziecko angażuje się z chęcią we wszystkie zadania, są to zajęcia ciekawe, edukacyjne i twórcze. Mój warsztat pracy uzupełniam stale nowymi kursami i szkoleniami, od 2017 roku jestem terapeutą NDT- Bobath, jestem także instruktorm masazu Shantala.
Dzieci są najwdzięczniejszymi pacjentami, ale praca z nimi wymaga wielkiej twórczości, wyobraźni i odpowiedniego podejścia.
Joanna Majewska- jestem absolwentką Fizjoterapii (Uniwersyet Rzeszowski) oraz doktorem nauk o zdrowiu (Uniwersytet Medyczny w Poznaniu). Od poczatku mojje kariery zawodowej szcególną satysfakcje czerpię z pracyz dziećmi dlatego celem zdobywani wiedzy z tego zakresu oraz umijętności praktycznych uczestniczyłam w licznych kursach, stażachi warsztatach. Jestem terapeuta Integracji Sensorycznej, ukończyłam równiez PNF podstawowy i w pediatrii, terapię wad postawy FITS, kurs i staz metody Nauczani Kierowanego- Peto oraz liczne kursy za zakresu fizjoterapii. Praca z dziećmi to ciągłe wyzwania i wzajemne inspiracje. Dzieci dostarczają mi wiele satysfakcji i ucza cierpliwości. Każde z nich jest wyjatkowe i jedyne w swoim rodzaju, dlatego wymaga indywidualnego poejsciatak, aby zapewnić mu jak najwięcej możliwości rozwoju, równozcesnie nie zapominajac o radości bycia dzieckiem.