Integracja Sensoryczna - Rzeszów

Dla kogo ta metoda

Dla dzieci:

  • mających trudności szkolne (trudności z czytaniem , pisaniem, ortografią, trudności z koncentracją uwagi),
  • wykazujących opóźnienia w rozwoju mowy, rozwoju ruchowym,
  • z grupy ryzyka (zagrożona ciąża, obciążenia okołoporodowe, cesarskie cięcie, wcześniactwo, czynniki dziedziczne) jako działanie profilaktyczne, które podjęte we wczesnym okresie rozwoju dziecka zmniejsza lub eliminuje ryzyko wystąpienia zaburzeń integracji sensorycznej,
  • z nadpobudliwością psychoruchową (adhd),
  • z zaburzeniami uwagi (add),
  • z upośledzeniem umysłowym ,
  • z zespołem downa,
  • z autyzmem,
  • z zespołem aspergera,
  • z mpdz (mózgowe porażenie dziecięce),
  • z kruchym chromosomem x.
  • dzieci z trudności w uczeniu się
  • autyzm
  • adhd
  • bez stwierdzonych chorób, a przejawiających niepokojące zachowania

Na rysunku poniżej przedstawione są niektóre z objawów zaburzeń integracji sensorycznej.